Friday, January 21, 2011

tolonglah aku!!!!!!!!!!!!!

                                huh pening fikir mslh yg harus d'tmpuhi

bismillah.............

aku xthu ape lagi yg harus aku lakukn...aku syg keluargaku klu boleh aku xnk derhaka atau lawan cakap dieorg..tp aku xdpt tipu perasaan aku..salah ker klu aku suke kn some1..then xnk lupekn die????
myb pd pdgan org laen aku nie t'lalu bodoh n t'lalu lemah..seyes aku bgtau..bile m'libatkan hati n perasaan nie...sukar untuk kite tipu diri s'diri..kdg2 utk kite m'lupekn some1 tue..kite prlu ambik mase yg lame kot..mmg mulut ckp xmau, nk lupekn die..tp hati????hati aku cmne???bkn mudah utk aku lupekn org yg pnh singah d'hatiku utk 1thn..

kdg2 aku bosan ngn sikap aku yg xfhm bhasa nie..dh org ckp xsuke..buat apela nk pkse kn..????
cm xde laki laen dlm dunia nie...tp tulunla faham perasaan aku..aku bile dh mula jatuh hati n syg some1...utk m'lupeknnye mmg ssh kot...bg la aku wktu utk buang die s'penuhnye..

s'krg hnye sokongan kwn2 n keluargaku la yg aku perlukn...insyaALLAH aku akn lupekn die s'penuhnye...tp s'belum lupekn die..bg la aku peluang untuk aku tenangkn hati n diri nie...jgnla pkse aku utk lupekn die buat mase s'krg...aku perlukn wktu tue...perlukn sokongan kamu sume...

p/s :- k'bahagiaan mu lebih b'mkne buat diriku..akn ku doa kn k'bahagiaan mu dunia akhirat...
walau apepom dugaan n cabaran yg d'hadapi aku hrp die mampu tabah m'harungi nie sume...

salam perpisahan n salam t'akhir driku

insan kerdil!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...